MÅNDAG

Ska snart ner till stan och kika lite. Hörde att Gina fått in en snygg spetstop, den vill jag ha :) Blir fika/lunch med tjejorna också. Får väl se om sjuklingen följer med eller ej :P Elinpelin hoppas du tillfrisknar snart!!
Helgen har varit toppen. I fredags var jag och familjen ute och plockade svamp. Hittade hur mkt som helst. Kantisar är ritkgit underskattat! Efter en tur i skogen blev det afterwork på bishops. Väldigt trevligt måste jag säga. Blev dock tidig hemgång, Lördagen spenderades hos fanny. Tjejmiddag och massa mys! God middag, Kyckling med soltorkade tomater, spenat och grädde, mums! Det blev utgång, Sliver som vanligt. Men det var faktiskt riktigt kul den här gången! Helt lyckad kväll! söndagen behöver vi inte tala om :S mådde som jag förtjänat om nan säger så!
Ne nu måste jag göra mig iordning!

Adjökens!

PS: Jan hette Sven haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0