Trött!

Nu har jag äntligen börjat jobba igen :) har börjat på shell, riktigt kul faktiskt! roliga arbetskamrater gör så sjukt mkt.
Börjar bli en baddare på korvmenyerna haha. Nu har jag dessutom börjat jobba natt :S har sovit till 15 idag, känns lite konstigt att gå och lägga sig när restan av familjen går upp. Så igår va jag vaken i 24 timmar, konstigt nog var jag inte allt för trött. Men när jag gick och la mig vid 8 så somnade jag bums. Nu ska jag snart gå ut en promenad för att känna att man får ut något av dagen lixom. Ska iväg och jobba kl 22 igen :) pengar pengar! Det som gör det heöa ännu värre med nattskiften är att jag har börjat med GI. Äter inga kolhydrater så jag kommer vara så trött efter dom här nätterna :S men det är sånt man får ta. Ska se ifall GI fungerar iaf!

Har dessutom hunnit med lite scrapping. Bild kommer snart! Ska bara ladda kameran. Blev hyffsat nöjd med LOn! Funderar på om man ska börja göra lite julkort. Spanade in mellis sida och såg dom söta korten. Blev lite sugen faktiskt.

Nu ska jag ge mig ut i solen!

Ha en bra kväll för det ska jag ha på shell :P

Adjö!

Kommentarer
Postat av: elin

duktig du är gumman! e riktigt stolt över dej!

fasta inte i GIdieten bara, de gillar jag INTE.



kom å hälsa på, jag har sparat en plats brevid mig i min 120 säng. saknar ju dej!

2008-10-09 @ 09:51:32
URL: http://entvaafortre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0