081015

Okej, nu börjar det gå riktigt fort fram. Redan mitten av oktober :S Snart dags för julklappar ju! Det här året hoppas jag verkligen på mkt snö! Är jätte sugen på snowboardåkning! åkte ingenting förra året. DÅLIGT! Skulle vara jätte kul att dra ihop ett gäng till sälen! Får fundera på det, behövs ju en hel del cash som till allt annat roligt haha. Men nu har jag ju iaf ett jobb så lite pengar dras det faktiskt in. Fast denna månaden blir knaper :( men det löser sig, som jag alltid säger!

Har faktiskt scrappat lite också :) är bara lite seg på att lägga upp bilderna.
En ny LO om min student, inte helt klar än som ni ser. Nada text, men det kommer, måste bara ha rätt penna :)

 

Och ett dopkort till lille melwin. Ska ju självklart få en lite text också.

 

Idag har jag inte gjort nånting än så länge. Ska försöka pallra mig ut på en promenad men det regnar ju ute. Då är det riktigt svårt att ta sig ut måste jag säga. Ikväll har jag planerat en myskväll med min älskling. Han vet inte om nått än men har inte så mkt att säga till om ´haha. Det blir middag och sen bio. Hade tänkt se james bond men den hade ju inte premiär än. Så vi får se vad det blir.
Imon är det jobb igen. Längtar till helgen! ska till mattis moster med familj på fredag sen lördag blir det kalas hos ulle :) ska bli jätte trevligt att träffa alla tjejerna :)

Nu ska jag laga lite GI mat. Blir köttfärsgryta med fetaost och soltorkadetomater med sallad! mums!!

adjööö


Kommentarer
Postat av: tess

äntligen lite uppdatering snygging!

jag har börjat undra vart du har tagit vägen!:)



hoppas på att få träffa dig snart, gärna då vi båda är i bra tillstånd;)

pusskram

2008-10-15 @ 20:03:20
Postat av: Mariella

Lägg upp bilder på lägenhet (: måste ju få se hur ni bor!



fin LO!

2008-11-07 @ 13:34:24
URL: http://meiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0