Usch och fy!

Fan att tandläkaren ska vara så himla dyr!! ska dit om en timma nu. Vilket slöseri med pengar. Men man vill ju inte ha fula bruna äckliga tänder så det är väl bara att traska dit..
Förutom tandläkaren ska jag upp till mässan idag igen. Jobbade där igår, serverade kaffe o kaka och sålde prenumerationer för Dagens Industri hehe. Jag var hur grym som helst! Du skulle sett mig Elin, hoppade på så många jag bara kunde haha. Efter en hel dag på mässan var jag seg och hade ont i fötterna men träning bev det iaf. Jag och mammsen tog på oss regnkläder och stavar sen bar det iväg :)
Idag ska jag träffa de andra jag ska jobba för imorgon, har hört att jag ska sälja öl. Ska bli en upplevelse, tänk alla fulla lastbilschaffisar,uhhh.. Aja det är cash det med!
Sen blir det middag med jobbet (turistbyrån) vet inte vad dom har hittat på, ska bli spännande!

Får se o jag hinner med något scrappande idag! isf kommer resultat senare!!

Adjöken!


Kommentarer
Postat av: Tess

yo sugarpie!

vi får styra upp något nu när vi båda går och dräller..:)



bra bloggen blev, keep up the good work!:)



pusskram!

2008-08-24 @ 10:56:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0