One tree hill

Åhhh va denna serie är bra! har just kollat på nyaste avsnittet. Kan säga att det var inte gråtfritt. Längtar redan tills nästa avsnitt kommer!
Har dessvärre blivit sjuk :( förkyld och ont i halsen, jippi! hoppas det går över snart iaf. Hatar att vara sjuk, blir så ynklig haha. Positivt är ändå att jag har en anledning till att ta en vit helg! Ska bli riktigt skönt faktiskt. Var ett tag sen det hände :S Så i helgen blir det film, mys, chips, matlagning o bara massa slappande. Ska dessutom försöka scrappa lite, känner att jag har varit lite dålig på det.

Planer för dagen:
- Måste städa ur min garderob. Alla sommar kläder måste rensas, för sommaren är tydligen slut!
- Städa huset
- Ladda ner filmer
- Lämna cv (om jag inte är för täppt i näsan :P)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0