Jag vet, jag är dålig...

Men här kommer det iaf. Jobb, jobb, jobb faan vilket kämp det är. Ger snart upp! Varför annonserar man ut en tjänst på 8h/mån? Blev så besviken! hoppas det går vägen imorgon istället. Vill ha ett jobb. Börjar bli riktigt trött på att ha så mkt tid haha. Vet inte hur jag ska fylla ut den. Även om det är skönt att sova till 10 varje morgon, träna när man känner för det, gå på stan, shoppa så finns det faktiskt en gräns. GE MIG JOBB!

Idag har jag iaf städat hela huset i brist på annat. Fint blev det iaf. Måste säga att jag har blivit ett tv freak :S följer tom "hem till gården" nu haha. Vilka intiger.. Orkade inte promenra idag, sånt surt väder ju. Gick en riktig långpromenad igår det får duga.

Ikväl blir det chill som vanligt. Får ju inte missa idol inte! Om ni kollade på idol igår såg ni säkert den grymt duktiga tjejen som sjöng. Sååå jävla duktig alltså! Hon kommer gå långt tror jag. Än så länge favoriten. Nån som inte är min favorit är peset läraren Jan haha. Vilket jävla skämt! Undrar om han änns får vara kvar på skolan längre. Nån idol blir det iaf inte va honom!

Snart är det helg, grymt skönt (fast man i princip har helg hela tiden). Skillnaden är ju att de flesta är lediga!

God Kväll!

Kommentarer
Postat av: Mellis

neeej inte Jan!! Sveeen :D haha. åå tack så mcyket. ha det najsigt! puss

2008-09-12 @ 16:43:54
URL: http://meiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0