torsdag...

Godmiddag!
Torsdag idag kul, ska upp till mormor snart och äta lunch, mums!
Igår introducerade mamma scrapbooking för sexorna på hennes skola. Vi trodde att det skulle bli ca 10 st som valde det på elevensval, men det blev 28 haha. Så vi får dela upp det i olika perioder ist. Det var tom killar som hade valt scrap, 8st så kul. Därför måste jag ner till butiken idag för att köpa lite killgrejjor haha. Imorgon kör vi igång iaf. Ska bli spännande.
Dessutom ska jag och mammsen ta en runda på stan idag. Har sett sjukt mkt fint som jag vill ha. köpte en jätte gullig kjol igår. Kommer bild på den senare :)

later!

Kommentarer
Postat av: elin

heeey cutiepie!

farao va kul med scrapen å skolan å allt de där. :)

tänkte jag skulle slå den en pling imon å tjöta lite. så håll dej nära telen imon for fuck sake.

å ha en jäkla massa skvaller på lager cause jag e så nyyyfiken på vad om händer där hemma i intrigerstaden!



puss å kram - i syns på stan

2008-09-04 @ 23:53:42
URL: http://enelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0