så är det!

Fick inte det där satans jobbet! Stod mellan mig och en tjej till :S faaan säger jag, hade verkligen trivts som bara den! men men.. en timma efter det tråkiga beskedet ringer en annan affär och frågar om jag vill komma på intervju. Skumt att dom ringde samma dag, haha. Piggade upp mig lite grann iaf :) hoppas att det går bra den här gången..

Har haft en mysig helg med vännerna. Mellis var ju på besök! Fredagen spenderades i butiken, fixade iordning allt för premiären. Var dessutom lite barnvakt åt mellis söta kusiner :) Lilla Hildis är inte så liten längre men söt som en liten prinsessa är hon allt! Tycker att det pratas väldigt mycket barn nu haha. Får väl se vem som blir den första av oss i tjejgänget :P


På kvällen så hade vi beställt bord på 8 glas. Jag, mellis, frida, vicce, fanny och sarah slog på stort. Drinkar till höger och vänster haha. Meningen var ju att vi skulle ta det lugnt för att vara pigga tills morgondagen. Men som ni försåt så blev det ju utgång ändå :) En riktigt trevlig kväll!!  Tack tjejor!!


Konstigt nog var vi på G dagen efter också med vissa undantag (Frida) höhö.. Premiären gick superbra! handlade en hel del. Hoppas att det kommer gå lika bra i fortsättningen! good luck


Utgång blev det iaf inte, jag och mellis var pysselsugna :) gjorde en skit snygg LO (med mellis hjälp)

  
Mellis grattiskort!

   
Nya LOn


Sen har ju mormor fyllt år också, 78 bast :D
Så på söndagen blev vi bjudna dit på mat. Som vanligt hur gott som helst. Passade även på att göra ett grattoskort till henne också.




Guud vad mycket tid man har till arr pyssla när man är arbetslös. Lägger upp de sista också!

  Grattiskort till mammas jobbarkompis!

  Mys på Ljusterö!

     20års kalas! Riktigt nöjd med den här!


Adjökens!


Kommentarer
Postat av: Angelika

Oj va mycket fint du gjort! Kanonfint alltihop!

Stort tack för hjälpen till invigningen!

Ha det bra!

/A

Postat av: mariella

wow här händer det saker :P

2008-09-03 @ 21:31:11
URL: http://meiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0