update!

Okej lite dålig uppdatering men har haft fullt upp, fast arbetslös haha.. eller inte helt arbetslös!
Fortsatte mitt jobb på mässan, men som tur var så slapp jag sälja öl och blev kvar i samma monter.
Kvällen spenderades sen hos Clarisens bror och sedan Sliver. Sjukt kul lkväll faktiskt!
Vaknar kl 08 på lördagmorgonen och beger mig till mässan, fortfarande ganska snurrig i bollen :S
Som tur var så följde bossen i min monter med oss ut kvällen innan och var själv ganska nyvaken.
Dagen slutade med att jag somnade mot en vägg och vaknar upp av att det står ett gäng poliser och asgarvar åt mig.
Men lite cash har jag dragit in iaf :)

Firasde dessutom Sarah som har fyllt 20 år! blev middag med tjejorna hos henne. Det bjöds på jätte god mat och snacks! var dock helt slut så jag orkade inte fölkja med ut. Blev ist myspys med mattis!
SÖNDAG, hm.. tycker inte om söndagar men den här var faktiskt ovanligt trevlig. Fick besök av mattis bror med familj. Fick gulla lite med lilla Melvin, han var lite sur men sööt ändå :P
Senare åkte vi ut till mattis moster. Fick världens godaste äppelpaj, mmmm... Sen tvingade mattis med mig ut på en åktur med en skruttig bil. Men det var inte en vanlig söndagstur utan en helt livsfarlig racingåkning ute på en åker haha. Höll på att dö, helt seriöst! och inte nog med det sen var även jag tvungen att köra! Fy fan va skoj det va! Lite rädd var jag fortfarande men det släppte sen, fick allt upp några ställ haha. Mat bjöds det också på, gryta med kantareller och ris, hur gott som helst.

Idag har jag varit och provjobbat på en affär. hoppas sjukt mkt att jag får jobbet! Trivdes verkligen skit bra.. men det var ju fler sökande så det är bara att hålla tummarna och hoppas att jag har turen på min sida..

Funderar på att hoppas i säng. imon ska jag gå upp tidigt för frulle med elin, clara och ulle på johans. Sen hörde jag att vi skulle på afterwork, fast för min del blir det afterwork utan work. men det funkar också :D

sov gott!!!

Adjökens

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0