Duktigt!

Whoooo, är helt slut! Ni anar inte hur duktigt jag har varit idag :) Började dagen med en promenix ner till stan. Gick till AF för att få lite hjälp. Fattar nada om det här med a-kassor!! Antingen fattar dom inte själva eller så vill dom helt enkelt inte att man ska fatta :S ska dit igen i veckan för nån vägledning. Känns ganska meningslöst faktiskt. Aja får se vad som händer..
Jo och nu så sitter jag här framför datorn mer död en levande! Har sprungit runt munksjön. Mer behöver jag inte säga haha. Det var jobbigt men väl värt det! ska sätta igång nu ordentligt tänkte jag, ska bli slimmad :P Så här brukar det alltid låta, upp som en sol ner som en pannkaka!
Passade även på att ta en runda på stan utan resultat. Finns ju inget kul! Tur är väl det, för pengarna ska sparas.. Någon som har ett tips på jobb???

Nu ska jag hoppa in i duschen!

BYEBYE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0