080817

Har precis kollat på en super bra film, Things we lost in the fire.. Jätte sorglig! Ett filmtips till den som behöver :)
Denna dag har jag inte gjort särskilt mycket.. Jag och mattis åkte upp till a6 rastlösa som vi var. Men när vi väl kom dit så vi undrade vi vad vi skulle göra där haha. Blev två korvar på ikea, media markt och sen hem.. Eftersom vädret var perfekt för lite pyssel tog jag fram mina scrapgrejjer.. Resultatet har ni här nedanför :) Ska passa på att lägga upp de andra scrapbilderna jag har gjort..

Nu blir det kanske en till film till och sedan sängen. Imon ska jag upp tidigt, ringa runt till lite jobb, gå till arbetsförmedlingen mm.. kuljul!

Have fun!


     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0